Klubbhuset er hjertet i Rana Fotballklubb.
Rana Fotballklubb ble stiftet 4.Desember 2017. Organisasjonen består pr. 01.01.23 av 431 betalende medlemmer. Vi har 16 lag i B&U-avdelingen, 45 personer i støtteapparatet samt hovedstyre og eget utvalg for Barn & Ungdom. Under NFF sin visjon -Flest mulig, lengst mulig, best mulig- ønsker vi å aktivisere barn fra 6-årsalder til de godt voksne. Fra og med høsten 2018 har vi hatt junior- og seniorfotball. Vi har som hovedmål å være satsningsklubben i Rana og på Helgeland.

BLI MEDLEM

Vær med å bygge klubbens framtid.

RFK-huset er et samlingspunkt for alle - både de som er medlemmer i Rana Fotballklubb og de som er glad i klubben. For 20 kroner i uka (80,- pr mnd) er du med og bygger vår fotballframtid.

RFK-huset skal være et sted barn og unge møtes, hvor fotballpraten går, hvor leksene kan gjøres og matpausen tas. Vår administrasjon holder til i bygget. Dette er hjertet i Rana FK.

Det er Rana Fotballklubb ved avdeling klubbhus som har ansvar for driften av huset på Sagbakken. Bygget kan benyttes av alle grupper av Rana Fotballklubb og alle medlemmer av klubbhusavdelingen. Som medlem får du også leid klubbhuset til redusert pris.

For klubbhusmedlemsskap, betaler du et bidrag på 20 kroner per uke. Ukestøtten overføres fra din konto den 20. i hver måned.

SLIK BLIR DU KLUBBHUSMEDLEM:

Enkleste metode:

Gå til nettbutikken og gjennomfør kjøp av klubbhusmedlemskap der.

Annen metode:

1. Skriv ut kontrakten: kontrakt RFK-huset.pdf
  2. Fyll ut (husk å krysse av feltet om du har ordnet autogirotrekk selv i nettbanken)
  3. Ta bilde eller scan kontrakten
  4. Send den på e-post til rfkhuset@ranafk.no
  5. Få kvittering tilbake på e-post når bekreftelse på at autogiroen er startet er mottatt

Hvis du ønsker kontrakten på papir, leverer vi den selvfølgelig.

Ta gjerne kontakt via e-post rfkhuset@ranafk.no  hvis du har noen spørsmål!

UTLEIE

Skal du holde et møte eller arrangere en tilstelning? RFK-huset har det du trenger.

Om det er kurs, møte, konfirmasjon, barnedåp, navnefest eller bursdag du skal arrangere, er RFK-huset på Sagbakken stedet. Det er rabattert pris for husets støttemedlemmer.

RFK-huset er fullt utstyrt og hjemmekoselig. Grunnflaten er på 340 kvadratmeter og inneholder storsal, kjøkken, møterom/kontor og to kontorer. I tillegg kommer to toaletter, teknisk rom og lager. Alle fasiliteter i forbindelse med TV, lydanlegg og framviser med lerret. Opparbeidet plen og asfaltert parkeringsplass i tilknytning til lokalet.

Hvis to parter ønsker å dele en helg (eks. konfirmasjon), skal huset være ferdig vasket og klart til kl. 18.00 lørdag (med mindre partene internt blir enige om noe annet).

Bygget brukes også som samlingssted for lag og støttegrupper.

PRISER:

ProduktPrisKlubbhusmedlemPris rengjøring
Storsal med fasiliteter - helg4000 kr2500 kr1300 kr
Storsal med fasiliteter - hverdag1500 kr500 kr1300 kr

Gratis for lag i Rana FK.

Last ned: AVTALE.docx

Fyll ut og skriv under, scan eller ta bilde med mobilen og send på e-post til rfkhuset@ranafk.no